INFOTEL TV sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (kod pocztowy 53-031) przy ul. Partynicka 7d/3c,
realizując projekt pt.:
„Automatyzacja procesów B2B w zakresie działalności reklamowej w przekazie obrazu z
kamer i wysokiej jakości obrazu video dzieki wdrożeniu systemu B2B”
w ramach działania 8.2. „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka” współfinansowany przez Europejski Fundusz Rozwoju
Regionalnego oraz w związku rozwiązania umowy z dotychczasowym wykonawcą wyłonionym w
ramach postępowania ofertowego z dnia 6 lutego 2015 r., niniejszym składa zapytanie ofertowe
dotyczące dostawy sprzętu informatycznego oraz zakupu usług wykonania przedmiotowego systemu:
Zamawiający:
INFOTEL TV sp. z o.o., ul. Partynicka 7d/3c, Wrocław 53-031
Tel. 48 71 729 40 20, mail: kontakt@skywindows.net
Opis przedmiotu zamówienia:
1) Wartości niematerialne i prawne, w tym:
a. Moduł Zamówień
Specyfikacja uproszczona:
- usprawnienie procesu integracji zamówień beneficjenta z systemem zamówień Partnera,
- zapewnienie jak najbardziej efektywnego kontaktu z klientem,
- zwiększenie zadowolenia klienta,
- zaoszczędzenie czasu pracownikom firmy,
- zwiększenie konkurencyjności oferty oferowanych usług.
Przeznaczenie ogólne:
Moduł do procesu integracji zamówień benefijcenta z systemem zamówień Partnera. Przesyłanie
zamówień przez Partnera w trybie online. Zamówienie zawierać będzie m.in. informacje na temat
zamówienia, adresata i odbiorcę itp. Zamówienie, które dotychczasowo przekazywane było w wersji
papierowej, będą przesyłane przez system EDI lub przez interfejs www. Ponadto składane będą przez
beneficjenta w trybie online zamówienia na produkty oferty Partnera. Takie zamówienie zawierać
będzie m.in. termin realizacji zamówienia, szczegóły zakupionej usługi itp. Zamówienie będzie składane
przez system EDI lub przez interfejs www.
Zakres prac:
Wdrożenie modułu zamówień. Przystosowanie programu do potrzeb firmy branży przekazu obrazu z
kamer i najwyższej jakosci obrazu video.
Termin wykonania zamówienia: do 31 maja 2015 r.
b. Moduł uzgadniania projektów materiałów reklamowych miedzy Wnioskodawcą a
Partnerem
Specyfikacja uproszczona:
- automatyzacja uzgadniania materiałów reklamowych,
- usprawnienie kwestii związanych z procesem obsługi klienta,
- zaoszczędzenie czasu pracownikom firmy.
Przeznaczenie ogólne:
Moduł związany z procesem integracji uzgadniania projektów materiałów reklamowych między
beneficjentem a Partnerem. Planowany system B2B, całkowicie zautomatyzuje ten proces. Będzie
możliwość automatycznego śledzenia zmian w realizacji projektów, automatycznych zmian w projekcie
oraz generowania i przesyłania odpowiednich plików potrzebnych do realizacji projektu, przez
beneficjenta do Partnerów.
Zakres prac:
Wdrożenie modułu uzgadniania projektów materiałów reklamowych miedzy Wnioskodawcą a
Partnerem. Przystosowanie programu do potrzeb firmy branży przekazu obrazu z kamer i najwyższej
jakosci obrazu video.
Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2015 r.
c. Moduł księgowości
Specyfikacja uproszczona:
- automatyzacja procesu fakturowania,
- zaoszczędzenie czasu pracownikom firmy.
Przeznaczenie ogólne:
Moduł związany z integracją procesu fakturowania beneficjenta z procesem odbioru faktur w systemie
Partnera, usprawni integrację procesu fakturowania beneficjenta z procesem odbioru faktur w
systemie Partnera. Zapewni automatyczne przesyłanie faktur, zawierać będzie możliwość pełnego
księgowania i wystawianych faktur w systemie księgowym beneficjenta oraz automatyczne wysyłanie
faktur do Partnera. Będzie to realizowane poprzez wymianę danych w standardzie EDI.
Zakres prac:
Wdrożenie modułu księgowości. Przystosowanie programu do potrzeb firmy branży przekazu obrazu
z kamer i najwyższej jakosci obrazu video.
Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2015 r.
d. Moduł integracji
Specyfikacja uproszczona:
- zintegrowanie ze sobą wszystkich wdrożonych wcześniej modułów,
- zapewnienie prawidłowej komunikacji i przepływu danych pomiędzy poprzednimi modułami,
- uruchomienie ostatecznej wersji systemu B2B.
Przeznaczenie ogólne:
Moduł ten jest niezbędny do sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania systemu B2B. Moduł ten
będzie także odpowiedzialny za automatyczne testy (które są również kodem systemu
informatycznego) nowo powstałego systemu B2B w zakresie integracji poszczególnych modułów
systemu u beneficjenta jak i w szeroko pojętych testach integracji systemów pomiędzy beneficjentem
a Partnerami.
Zakres prac:
Wdrożenie modułu intergacji. Przystosowanie programu do potrzeb firmy branży przekazu obrazu z
kamer i najwyższej jakosci obrazu video.
Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2015 r.
2) Środki trwałe:
a. Serwer o parametrach takich lub zbliżonych: Procesor – intel xeon 3.3 ghz, dysk – 1
TB, pamięć – 16 GB – 1 szt.
Na serwerze realizowane będą następujące funkcje: development i testowanie systemu B2B. Serwer
jest konieczny do osadzenia na nich systemu.
Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2015 r.
b. Laptop o parametrach nie gorszych niż: procesor Intel Core i5 2,3 Ghz, dysk twardy
640 GB, 8 GB pamięci RAM DDR3 – 1 szt.
Laptop ten będzie służył do administracji systemu B2B, a także do archiwizacji danych. Ponadto
będzie działał jako mobilny backup – zagwarantuje bezpieczeństwo użytkowania systemu B2B.
Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2015 r.
W ramach niniejszego postępowania mogą ubiegać się oferenci, którzy:
a) Posiadają wymagane przepisami uprawnienia do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy).
b) Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia.
c) Znajdują się w sytuacji finansowo-ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
d) Nie są powiązani osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Oferenta.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
a) nazwę i adres oferenta,
b) datę sporządzenia,
c) cenę całkowitą netto i brutto
d) termin ważności oferty, nie krótszy niż do dnia 31 maja 2015 r.
e) podpis wykonawcy wraz z pieczątką imienną i firmową.
Termin składania ofert upływa w dniu: 19 kwietnia 2015 r.
Oferty winny być składane na załączonym
do niniejszego zapytania ofertowego wzorze formularza „Formularz oferty” w siedzibie Spółki od godz.
9.00 do godz. 16.00 lub wysłać na e-mail Spółki wpisując w tytule wiadomości „Odpowiedź na
zapytanie ofertowe”. Przesłane oferty powinny być opatrzone na ostatniej stronie pieczęcią oraz
podpisem osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu zgodnie z dokumentami rejestrowymi, a
każda strona oferty powinna być parafowana. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Szczegółowe informacje odnośnie specyfikacji i funkcjonalności planowanego do wdrożenia systemu
B2B będą udzielane potencjalnym oferentom w siedzibie INFOTEL TV sp. z o.o.
Kryteria oceny ofert: Cena – 100%. Punkty będą przyznawane wg. wzoru:
(Cena najtańszej oferty/Cena badanej oferty)*100
Oferta powinna zostać przygotowana na przygotowanym formularzu, załączonym do niniejszego
zapytania ofertowego. Ponadto zostanie on udostępniony zainteresowanym oferentom w siedzibie
INFOTEL TV sp. z o.o.
Formularz ofertowy